Got a drink in my hand

Fredag;
bestämd ti slut att vi sku åk ti korsnäs å koll på fotboll (korsnäs mot malax), så hoppa på mopedan å for dit. Carolina & Julia va å där :) ställningen sluta 1-1 :) efter he for vi alla ti sale å dit kom Jens, Viktor & Alexander :) efter att ha vuri tär en bra stund så körd vi hem åså hämta korsnäspojkan Ida & jag åså for vi ut å kör, va bl.a ti vasa å malax :) kom väl hem runt in 1 tidin :)











Lördag;
Gjord väl int så myki på dagen, men då kvällen närma sej så visst varken jag elr mina vänner va vi sku gör, Åminne locka ju int så myki då e va så skit väder, så efter många om och men så åkt vi ti Sepos villa i Harrström :) va riktit roligt me bra folk :) runt 7 kom Michelle's mamm efter oss, å innan jag å Ida gick hem så had vi hinda me lite hyss som vi tyckt va jätte rolit tå :D somna nu iaf som en stock halv 8 :)

























Söndag;
Vakna 4 å ha typ int gjort na idag :) bara måla naglan, va ut me Ida en sväng å sedan runt 10 så åkt ja ut me Lina å tala lite å åt chips :) så nu blir e natten å imr åker ja me Lina in ti vasa fö att köp nya skolsaker :)





J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0