Don't hold your breath

Igår va ja ju me Lina in till stan, hitta de vi for dit fö, men kom även hem me lite kläder :) va ti koti pizza på mat ( <3 ) å innan vi to bussen hem så träffa vi på Dennis å Putte :) Lina kom hit då vi kom hem å måla mina naglar, å e blev superbra! :) på kvällen så åkt jag, Lina & Ida till Anna på kaffe :) spela kort, tala å had kul, Lina had iaf svårt att int skratt ;D sen blev de en tur ti korsnäs me Lina å då vi sku far hem runt 12 så had he vuri en älgkrock mellan molpe å korsnäs så då måsta vi sta där ca 45min å vänt.




- ''nette! nu hienger e ostin hije!''

Shopping;

Chinos från Vila

 

Svarta jeans från H&M

 

 

 

nr. 042 & 247 från Kicks

 

 

 

Idag så gick ja upp 11.20 å kl 12 så åkt ja me Lina ti korsnäs hvc, efter så va vi å hälsa på J å nu ha ja städa upp i kläskåpe, så sir hyfsat bra ut å lite kläder va e som ja int vill ha nå mer :) kom på att ja INT får köp na mer byxor! räkna att ja har 14 par jeans, haha fyfan :D Ikväll fundra jag å Lina på att ha filmkväll me molpeflickor men får si he tå :)

 

 

 

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0