Citronkaka

Slutade 1 idag, så mamma kom efter jag & Lina :) åkte hit och åt lite å satt å prata :) Sen när Lina åkte hem så for jag till banken och nu håller jag på att göra en citronkaka :) har tänkt hela veckan att ja skulle baka en å nu har jag äntligen kommit mej till att göra en :D så ska sätt upp en bild sen om den blir nå bra ;)
Ikväll blir de ingen åminnedans för min del. Åker till Vasa med sötaste å hälsar på hans bror :) Sen på lördag (villaavslutning) så vet int vi en 100% va vi ska gör, men tror he blir att åk mot närpes hålle :)

Och nu har ja 2 resor att se framemot!
Kreta (med Ida!!) - 12.9
Kroatien (med mina vänner!! utom Fanny & Strömfors :/) - slutet av april

J

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska strömfors å fanny far då ?

2011-08-26 @ 15:02:50
Postat av: Jeanette

Dom sku åk ti Rom men slapp int med :/ så antingen på nordenresan eller inget alls :)

2011-08-26 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0