hemma!

faen så skönt att va hemma! :)
men, skulle ju inte sitta helt fel med några extra dagar i Lissabon ;)
Ha vari så jävla skööönt!
Underbara människor, bra mat, VARMT, mycket shopping, hunnit se mycket, fått MYCKET motion(!!), börjat tala med nya pojkar ur klassen som man aldrig pratat med o.s.v
går inte att beskriva med ord hur underbar Lissabon resan har varit! men just nu är mina fötter inte som de ska -.- iaf inte trampdynorna, fan va sjukt de tar att gå & imr ska ja ut å spring me Anton? good luck :'D

Kameramannen kmr jag INTE att glömma i första hand! tror inte jag varit så jäävla rädd i hela mitt liv! fick seriöst panik!!!
och sista kvällen var den bästa!
middag & champagne på kvällen i Putte, Kevin & Hannes rum! kunde inte avsluta resan bättre! :)

Nu ska jag lägga mig med matteboken i handen, prov imr! :/
Ska försöka laga bilderna från resan imr också :))

OCH jag får träffa Milla imr!!

Gonatt

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0