lite pinsamt?

hahahha! nästan så ja får skratt åt mej själv en stund..ser jag att irene har varit och kommenterat ett av mina inlägg men vet inte hur man kommenterar tibax? sen ser jag att även lolle & Ida har kommenterat, och lolle har kommenterat 3 dec? HAHAH.! ska man lixååm bara kommentera som vanlit folk gör elr finns det en ''svar'' knapp? fyfan va pinsamt..nästan så ja sku måst ring ti lolle så hon får förklar :) men on får seg e sedan. :)

nåja, skriva eng prov som gick väl såde..sedan 1h håltimma å sen 1h matte, åt mat åså kom saalis efter me fö tå årka int ja va i skolan na mer :) fyfan va ja ha skolka myki anje periodin? :o SKÄMS!? nä :)
hoppas int mamm läser min blogg :) men int ha ja nu skolka helr, ha ju no vuri 'sjuk' ;)

kom iaf typ hem halv 2? fundra ja sku ga dusch men måst vänt tills mamm kommer hem så hon får färg håre på mej först :) å ikväll e den efterlängtade styrelse- och skott julfeste! lite att e kommer ti var kul :'D ALLT E GRATIS!

smättar opp in bild sedan tå ja e BRASSILIANSK KLÄDD! ;)



Kommentarer
Postat av: Lolle

hahaha bra nettz :D

neej e finns ingen 'svara' knapp, så antingen svarar du i inlägge elå så kommenterar du åp blåggen som ha skriva e!!! :D:DDDD

2010-12-17 @ 22:09:34
URL: http://blogg.veckorevyn.com/lasersmile/
Postat av: nette

hahha okej! :D bra ja har tu lolle :D

2010-12-19 @ 20:50:19
Postat av: Lolle

hahaha, noo luugnt :DD

2010-12-20 @ 17:05:03
URL: http://blogg.veckorevyn.com/lasersmile/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0