Har kul åt mig själv!

1. Han dog och det ända man hörde var piip piiip piiip av apparaten och sen skrek han : BAAAANANANAAAAN !!

2. När vi var på klassresa var min farsa med, å han var sååå cool! han satt längst bak i bussen å han ba: JOHANS FARSA E HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL !!

HAHAHAHH !!

okej..seriöst nu tå..såå har vi fysik!!!
all ji typ stressa påmme fö ja siter å leker -.- får int ens ha na kul..

LOLLE kom å rädda me på rasten å laga opp stämningen lite :)
och nu slutar vi efter 15min :)

Far på kaffe ti Milla ikväll, hoppas on ha baka na gött ti oss ;))

Smettar in en bild på lina å jag från förr idag :'D



haade / Jeanette <3

Kommentarer
Postat av: Lolle

AAAAAAAAAAW : DDD

du fögylld noo men dag tu me tett.. BAAANNNAAANNAAAN :D

2010-12-03 @ 16:43:10
URL: http://blogg.veckorevyn.com/lasersmile/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0